vrijdag 2 december 2011

Bronnen

Voor de totstandkoming van de inhoud van mijn blog heb ik dankbaar gebruik gemaakt van onderstaande bronnen:

Bandura, A. (1997). Self- efficacy. the exercise of control. New York: W.H. Freeman and Company.
Boekaerts, &. S. (1993). Leren en instructie, Psychologie van de leerling en het leerproces. Assen: Dekker& van de Vegt.
Bos, D. (2010). powerpointpresentatie college leren en ontwikkelen, masteropleiding leren en innoveren, NHL 2010. Zwolle, Overijssel, Nederland.
Calibris. (2010). Kwalificatiedossier verpleegkunde niveau 4 2010-2011. Bunnik, Utrecht.
Dhert, S. (2000-2002). Conceptmaps. Retrieved mei 2011, from Actief en constructief leren: https://www.kuleuven.be
Illeris, K. (2007). How We Learn: Learning and Non-Learning in School and Beyond. London: Routledge.
J. van Merriƫnboer, J. S. (2005). Cognitive Load Theory and Complex Learning. Educational Psychology Review, Vol 17, nr. 2.
Schunk, D. H. (2007). Learning theories; An educational Perspective. Boston: Pearson.
Schunk, D. H., Pintrich, P. R., & Meece, J. L. (1996). Motivation in Education. London: Pearson Education LTD.
Wigfield, A. (1994). Educational Psychology Review, 50-78.

Geen opmerkingen: